هدف یک لوگو این است که برند شما را بهطور کامل به مخاطبان معرفی کند و در عین حال شما را از دیگران متمایز نماید. وقتی کسی به لوگوی شما نگاه میکند، باید بتواند دو چیز را تعیین کند: آیا به محصول علاقهمند است و آیا میخواهد آن را از شرکت شما بخرد؟ اصول طراحی لوگو به شما کمک میکنند تا به این هدف دست یابید. یادگیری نحوه طراحی لوگو ممکن است در ابتدا دشوار به نظر برسد. از کجا باید شروع کرد؟ در اینجا، قوانین طراحی لوگو که در ادامه آمده است، به شما کمک میکند.
۱. تحقیق و تحلیل
۲. الهامگیری و ایدهپردازی
۳. رسم طرحهای اولیه
۴. انتخاب رنگها
۵. انتخاب فونت
۶. بررسی تطبیقپذیری
۷. نهاییسازی و تحویل