مشتری گرامی مطالعه موارد زیر و آشنایی با خدمات و قوانین کاربردی فروشگاه خانه دوست ، شما را در خرید خود یاری می نماید . توجه داشته باشید که ثبت شفارش به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین خانه دوست از سوی کاربر است.
قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و روال قروشگاه خانه دوست منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط می باشد . در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسها در آینده تغییر نماید ، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری
مشتری به شخصی اطلاق میشود که پس از ثبت نام در سایت به ثبت سفارش و استفاده از خدمات خانه دوست می پردازد .
طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام می نماید.
تعریف فروشنده
محصولات ارائه شده در وب سایت از شرکت های معتبر تهیه شده و به صورت آنلاین به فروش می رسد .
در صورتی که سفارشات روزانه تا ساعت 15 هر روز کاری نهایی شود ، زمان ارسال برای تهران تا 2 روز کاری و برای شهرستانها 3 تا 5 روز کاری خواهد بود .
در صورتی که پردازش سفارش با تاخیر مواجه گردد از طریق پیامک به مشتری اطلاع رسانی خواهد شد .
در صورت عدم مطابقت کالای دریافتی با کالای مندرج در سایت ، اطلاع رسانی از طریق شماره تماس 02122881055 یا ایمیل friendshome.art@gmail.com الزامی می باشد .
پس از اعلام عدم مطابقت کالای دریافتی و اعلام و هماهنگی با فروشگاه خانه دوست جهت عودت ، درخواست عودت کالای دریافتی از طرف مشتری منوط به وجود برچسب لیبل نصب شده روی کالا و جدا نشدن آن از روی کالای ارسالی می باشد .
سفارش مشتری پس از ثبت در صورت اینکه طبق اصول سایت انجام شده باشد ، توسط پیام کوتاه یا ایمیل به مشتری اطلاع رسانی می شود .
ایمیل و تلفن ثبت شده در پروفایل ، تنها آدرس و ایمیل رسمی و مورد تائید مشتری می باشد و پاسخ و مکاتبه با مشتریان از طریق آنها صورت می گیرد .
ثبت ، پردازش و ارسال سفارشات
از شنبه تا پنج شنبه هر هفته ، به استثنای تعطیلات عمومی ، روزکاری محسوب می شود و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش شده و خانه دوست از مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز سفارش دریافت می نماید .
اگر محصولی پس از ثبت سفارش به پایان رسیده باشد ، خانه دوست سفارش را کنسل می نماید یا وجه دریافتی را مسترد می نماید و یا مشتری می تواند به جای کالای مورد سفارش ، محصول دیگری را جایگزین سفارش خود نماید .
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری برای مشتری واریز خواهد شد.
خانه دوست مجاز می باشد بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف نماید و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای فروشگاه خانه دوست محفوظ است.
* در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت خانه دوست ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای خانه دوست محفوظ است.
فروشگاه خانه دوست در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و پس از واریزی مشتری را مطلع می نماید و مشتری از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید در زمان سفارش کالای خود، فرم سفارش را به صورت کامل و با اطلاعات صحیح تکمیل نمایند . بدیهی است با ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل تحویل و پیگیری نمی باشد . بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، خانه دوست جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاه اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند.
لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سوء استفادههای احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارتهای سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد.
تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
* امکان پرداخت در محل برای سفارشهای مشتریان وجود ندارد و ارسال کالا پس از پرداخت انجام خواهد شد .
* جهت حمایت از مصرف خریدار واقعی، ثبت و سفارش کالا با تعداد بالا، پس از بررسی توسط خانه دوست و در صورت تایید ، پردازش می گردد ؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.
* تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد .
*افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نمی باشد و هیچگونه حقی برای مشتری ایجاد نمی نماید .
همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد.
خسارت کالا در زمان حمل و نقل
ارسال کلیه سفارشات به سراسر کشور با بسته بندی ایمن و استاندارد و با تحویل کالا به شرکت های حمل و نقل معتبر صورت می پذیرد. پس از تحویل کالا به شرکت های حمل و نقل و ارسال پیامک به شماره ثبت شده در سایت توسط شرکت حمل و نقل به این معنی می باشد که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل می باشد و اخانه دوست فقط در صورت وجود صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور و ارائه آن به خانه دوست کالا قادر به ارائه خدمات پس از فروش می باشد .
مهلت تست کالا
لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروههای کالای ارایه شده در وب سایت استایلیش کالا ، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول مهلت تست و بازگشت کالا نمیشوند.
همچنین عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش خانه دوست کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس خدمات میشود. همچنین، این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
ضوابط و مسئولیت های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
*اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وبسایت خانه دوست، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین ، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و خانه دوست مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین فروشگاه خانه دوست مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
*درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه خانه دوست در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
*در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده،خانه دوست صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمیگرداند.
*خانه دوست نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای تامین و تولیدکننده انجام شود.
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات کاربران در خانه دوست ، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد.در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. خانه دوست در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
شرایط و قوانین درج نظر کاربران
لطفا از فونت فارسی استفاده نمایید .
برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید.
نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای محصول در استفادهی عملی و تجربهی شخصی باشد و مزایا و معایب بهصورت خلاصه و تیتروار در محل تعیینشده درج شود. لازم است تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه بهطور واقعبینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
جهت احترامگذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، از نوشتن مطالب غیرضروری خودداری فرمائید و فقط از مطالب ضروری استفاده نمایید .
ارسالکننده نظر موظف است از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر افراد پرهیز کند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب موجب حذف نظر میشود.
قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتوگو (فروم) متفاوت است؛ لطفا از درج مباحث خارج از چهارچوب خودداری فرمائید .
بههیچوجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکنید و دربارهی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.
در نظرات خود در مورد محصولات از بزرگنمایی یا اغراق دربارهی قوتها یا ضعفها خودداری نمائید .
با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، از قرار دادن لینک سایتهای دیگر در بخش نظرات خودداری فرمائید .
نظرات مرتبط با محصول مورد نظر قابل تایید می باشد .از بحث های غیر مرتبط خودداری فرمائید .
کاربران میتوانند نقد خود به صورت ایمیل به خانه دوست اعلام کنند؛ لذا هیچگونه نقدی را درباره سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
درمورد مسائلی که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی محصولات خودداری نمائید .
از بیان مطالب شخصی و غیرمرتبط یا غیرضروری پرهیز نمایید و به نشر مطالب مفید بپردازید .
از استفاده از جملات کوتاه یا ادبیات محاوره ای خودداری نمایید .
قوانین
در صورت هر گونه اختلاف در رابطه با هرگونه تعهدات غیر قراردادی ، مراجع صالح دارای صلاحیت رسیدگی به آن می باشند .
محتوا
خانه دوست تمام سعی خود را در قبال ارائه و تولید محتوا از منابع اصیل و شرکت های سازنده محصولات می نماید و لازم به ذکر است که خانه دوست تضمینی در مورد توصیفات و یا دیگر مطالب مندرج روی کالا را ندارد .
وب سایت خانه دوست هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت خانه دوست تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.

قیمت گذاری
در خانه دوست سیاست قیمتگذاری مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده می باشد .
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، استایلیش کالا هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
خانه دوست خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران میداند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانالهای ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.