ورود و ثبت نام

برای خرید از خانه دوست، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

بله. قبل از خرید میبایست از قسمت ورود/ثبت نام  عضو سایت شوید.

چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟

با وارد کردن نام کاربری یا آدرس ایمیل وارد حساب کاربری خود شوید. با کلیک کردن روی گزینه ” آدرس ”  و ” جزئیات حساب ”  می توانید اطلاعات خود را اصلاح نمایید.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

 بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر است لطفا جهت ثبت سفارش و دریافت مشاوره با شماره 02122881055 تماس بگیرید.

چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟

پس از تکمیل اطلاعات کاربری خود به قسمت آدرس ها و سپس از گزینه ویرایش استفاده نمایید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه “ورود / ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از آدرس ایمیل ثبت نام خود را انجام دهید .

چگونه بعد از ثبت نام دوباره به حساب کاربری وارد شوم؟

در وب سایت روی گزینه “ورود / ثبت نام” کلیک کنید ، در صفحه باز شده نام کاربری یا ایمیل خود را وارد نمایید و سپس روی گزینه فراموشی رمز کلیک کنید .

چطور میتوانم کلمه عبور ( رمز ) خود را بازیابی کنم؟

در وب سایت روی گزینه “ورود / ثبت نام” کلیک کنید ، در صفحه باز شده نام کاربری یا ایمیل خود را وارد نمایید و سپس روی گزینه فراموشی رمز کلیک کنید .یک ایمیل برای شما ارسال شده و از طریق آن می توانید پسورد جدید خود را بسازید.

روند ثبت سفارش

بابت ارسال کالا هزینه ای باید پرداخت کنیم؟

بله ، هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

خیر ، پرداخت فقط از سایت خانه دوست صورت می گیرد .

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم ؟
  1. پیک : اگر شما در یکی از شهرهای تهران یا کرج هستید ، سفارش شما با پیک تحویل شما میشود.
  2. .پست: در صورتی که آدرس شما در محدوده خانه دوست نیست ، سفارش شما با پست پیشتاز و برای محصولات حجیم و سنگین تری که کرایه آن از نظر مشتری مطرح نباشد  توسط تیپاکس تحویل شما میشود. تاکید می شود هزینه ی حمل این کالاها به عهده مشتریان محترم می باشد.
  3. .باربری: اگر کالایی که شما خریداری نمودید ، حجیم و سنگین باشد و مشتری خواهان ارسال با کرایه کمتر و به صرفه تر باشد ، سفارش شما بصورت پس کرایه و با باربری بدست شما میرسد . تاکید می شود هزینه ی حمل این کالاها به عهده مشتریان محترم می باشد.
آیا امکان افزودن کالا(ادغام) به سفارش قبل وجود دارد؟

درصورتی که سفارشی در حال اماده سازی دارید و قصد افزودن تعداد کالای خریداری شده و یا خرید کالای جدید دیگری را دارید ، میتوانید کالا را به سبد خرید جدیدتان اضافه کنید ولی زمانی که سفارش به مرحله آماده تحویل تغییر یابد به معنی خروج کالا از انبار می باشد و در این مرحله سفارش قابلیت اصلاح و ادغام را ندارد و سفارش جدید به صورت جداگانه ارسال خواهد شد.

زمان تقریبی دریافت در تهران چقدر است ؟

یک یا دو روز بعد خرید می باشد .

زمان تقریبی دریافت در شهرستان چقدر است ؟

دو تا چهار روز بعد خرید که با تغییر گزینه ارسال (پست، تیپاکس و باربری) متغیر می باشد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

 بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر است . برای ثبت سفارش و مشاوره با شماره 02122881055 تماس حاصل فرمایید.

چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟

باربری برای لوازم حجیم و ایستاده است و کالا به‌صورت پس‌کرایه (پرداخت هزینه باربری هنگام تحویل مرسوله) ارسال خواهد شد. 

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

در صورتی که دریکی از شهرهای پیک هستید ، یک یا دو روز بعد خرید و در غیر اینصورت سفارش شما از طریق پست و تیپاکس و باربری طی 5 روز کاری تحویل شما میشود.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir  شماره مرسوله 24 رقمی پست پس از ارسال مرسوله برای شما از طریق پیامک ارسال می گردد.

چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس تحویل سفارش را ویرایش کنم؟

شما میتوانید توسط تماس با شماره 02122881055 ، آدرس یا بازه تحویل سفارش خود را تغییر دهید.

چطور در خانه دوست سفارش خود را ثبت کنم ؟

بعد از انتخاب ، کالاهای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید .در انتها وارد حساب کاربری خود شوید و گزینه سبد خرید را زده و روی تسویه حساب کلیک کنید . پس از پر نمودن قسمت جزئیات صورتحساب گزینه ، قسمت حفظ حریم خصوصی را مطالعه نموده و گزینه من شرایط و مقررات سایت را خوانده ام و آن را می پذیرم را انتخاب نموده و سپس روی ثبت سفارش کلیک کنید و حالا پرداخت نمایید.

چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟

در صفحه هر محصول با کلیک روی گزینه نظرات می توانید ما را از طریق ارسال نظرات خود یاری فرمایید .

چطور آدرس خود را در حساب کاربری ثبت کنم؟

پس از ثبت نام در سایت وارد قسمت حساب کاربری من شوید و از طریق گزینه قسمت آدرس ها اقدام به ثبت و یا اصلاح آدرس خود نمایید .

چطور مبلغ کالا را واریز نمایم ؟

هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید. برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ; شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک ) رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید) CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده و تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک .

هزینه ارسال باربری چقدر است؟

هزینه های باربری جهت ارسال پوستر دیواری از باقی روش ها کمتر و به صرفه تر می باشد . (به دلیل تغییرات  قیمتی جهت اطلاع از قیمت ها با شماره 02122881055 تماس حاصل فرمایید)

پیگیری ارسال سفارش و عودت کالا

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟

ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و روی گزینه سفارش کلیک کنید. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید. میتوانید در این قسمت وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید.

اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟

زمان دریافت بار حتماً باید به صورت کامل آن را بررسی نمایید و در صورت آسیب‏‏ دیدگی ظاهری از دریافت کالا خودداری نمایید و فورا به خدمات پس از فروش خانه دوست اطلاع دهید. به دلیل دارا بودن بیمه در تمامی کالاهای ارسالی ، در صورت آسیب دیدگی محصولات ، اداره پست و باربری مسئول مستقیم جبران خسارت وارده می باشند ، پس با عدم دریافت کالا و اطلاع فوری به پشتیبانی شرکت به شماره 02122881055 ما را در اجرای روند خدمات یاری فرمایید.

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه خانه دوست بوده است و خانه دوست در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟

وجود مغایرت، باید حداکثر7 روز  پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد در غیر اینصورت از دریافت کالا ارسالی معذوریم.

اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است میتوانم آن را تحویل نگیرم؟

بله ، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما میتوانید کالا را تحویل نگیرید و با اطلاع رسانی فوری به پشتیبانی شرکت به شماره 02122881055 ما را در اجرای روند خدمات یاری فرمایید.